lahjahärdelli


Joululahjojen hankinta on suoritettu ja olen ihan täpinöissäni. Olin tehokas ja käytin koko prosessiin vain pari tuntia. Silti löysin vielä hyviä lahjoja, omasta mielestäni. Sellaisia on kiva antaa. Kun oikein odottaa, että näkee avaajan ilmeen. Hyvässä lahjassa on mielestäni ripaus itseä ja lahjan saajaa, jujua ja vitsiä, vähän tarinaakin. Ehkä myös hyödyllisyys on hyväksi. Myönnän, että mietin sitä vähemmän kuin lahjan toivottavasti tuottamaa hyvää mieltä. Annan mielelläni lahjaksi jotain, johon yhdistyy ajatus yhdessä tekemisestä ja olemisesta, joka saa hymyn kasvoille ja naurun raikumaan.

Minulla on ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan hyvä mieli Joulusta. Palaset ovat selvästi loksahtaneet kohdilleen. Olen melkein jopa innostunut. Saan viettää Joulua, kuten olen haaveillut: sekä ystävien että perheen kanssa.

Eikä pakkanenkaan jaksa enää harmittaa. Valkoinen untuvatakki löytyi Espritin mallistosta ja sillä pärjään ainakin toistaiseksi. Huomasin, että olin auttamattomasti myöhässä talvitakkiasian kanssa. Mallistoa kyllä vielä löytyi, mutta kokoja ei. Onneksi hattu on tullut hankittua jo aiemmin. Tuunasin sitä vielä kukkakoristeella.

Let it show, let it snow, let it snow...

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Ihanaa kuulla, että sulla on niin hyvä mieli joulusta! Meillä myös!! Olet rakas!

- Heidi

p.s. Iiiihana hattu!
Maarit sanoi…
Heidi: Ihanaa on odotella Joulua, kun se ei olekaan iso mörkö, joka pyörii sisikunnassa. Se onkin ihan lämmin tunne. :) Ja koko tunne on ihan uutta minulle. Kiitos, kun saan viettää kanssanne Joulua ja jakaa tätä tunnetta. Odotan niin...

Suositut tekstit