Hovipukija


Taidan - vihdoin - olla löytänyt itselleni hovipukijan. Siitä onkin aikaa, kun minulla on ollut viimeksi sellainen. Coco, silloin kun se vielä oli Fredalla, oli liike, jonne menin sekä nautiskelemaan että paniikissa, kun oli pakko löytää jotain. Onneksi saan tehdä nykyisin yhteistyötä Cocon omistajan kanssa Max&co:n liikkeessä. 

Enää en kuitenkaan tunne itseäni niin "orvoksi". Löysin Renata Designin tuttuni kautta. Ja onneksi löysin. Liikkeen ytimen muodostavat ranskalaiset ja italialaiset merkit, mm. Axara Paris ja Rinascimento. Ihanana plussana Renatan omaa designia silkistä, jota valmistetaan Suomessa! En aina - enkä useinkaan - ymmärrä hehkutusta "suomalaisesta mitoituksesta". Monille meistä italialaiset ja ranskalaiset sopivat paremmin. Ainakin minulle. En muista, milloin olisin viimeksi vetänyt useita vaatteita päälleni perätysten ilman, että minun olisi pitänyt tehdä kompromisseja tai miettiä, miten vaatetta muokkaisin.


Vaatteita, jotka ovat NIIN Chic. Yksinkertaista, mutta jujullisia. 
Kynähameita frilloilla. Paitapuseroita, joissa on röyhelöitä, mutta joissa saattaa olla myös trikoota, mikä lisää käyttömukavuutta huomattavasti. Hauskoja hattuja, vöitä ja upeita, näyttäviä neuleita.
Paris Paris - kuin olisin siellä! <3


En yleensä innostu hehkuttamaan näin. Vain silloin, kun löydän myös itselleni... Olen niin innoissani! Kuvia hankinnoistani luvassa ehdottomasti myöhemmin. Mietitään sitten, istuuko tuo viimeisen kuvan hame paremmin minulle vai nukelle. ;)

Kuvat: RenataDesign

Kommentit

Suositut tekstit